Ընդհանուր դրույթները եւ պայմանները
• Անձնական տվյալներ.
https://lunch.eak.am/ –ը Պատվերների ընդունման և պատշաճ առաքման համար իրՀաճախորդներից հավաքագրում է ստորև նշված տվյալները և՛ առանց գրանցվելուարագ Պատվերի դեպքում, և՛ գրանցված հաճախորդի կողմից
Պատվեր տալու դեպքում:
• Անձնական տվյալների հավաքագրման մեթոդներ
Հաճախորդի տվյալները հավաքագրվում են, երբ:
Հաճախորդը արագ լրացնում է Պատվեր առանց գրանցվելու կամ մուտքգործելու կայք
Հաճախորդը գրանցվում է կայքում և լրացնում իր անձնական տվյալներըհետագայում Պատվեր կատարելու համար
Նշված եղանակներով տվյալները լրացնելու դեպքում կամ հեռախոսազանգովպատվեր գրանցելիս տվյալները տրամադնելու դեպքում ենթադրվում է, որՀաճախորդը համաձայն է կիսվել իր անձնական տվյալներով Ընկերության հետ։Հաճախորդի տվյալները պահպանվում են Ընկերության համապատասխանշտեմարանում, և թարմացվում են Հաճախորդի կողմից ամեն անգամ նոր տվյալլրացնելիս։
• Անձնական տվյալների հավաքագրման նպատակներ
Հաճախորդների տվյանները հավաքագրվում են Ընկերության շտեմարանումստորև նշված նպատակներո:
Հաճախորդին պատվերի հաստատման մասին տեղեկացնելու համար;
Կապ հաստատելու համար Հաճախորդի հետ Պատվերի առաքման համարկամ Պատվերի հետ կապված հարցեր առաջանալու դեպքում;
Գովազդային արշավներ իրականացնելու և Հաճախորդներին հետաքրքրողհաղորդագրություններ ուղարկելու համար;
Սպասարկման որակը բարելավելու և կայքի անխափան աշխատանքըապահովելու համար:
• Անձնական տվյալների փոխանցումը երրորդ անձանց
Ընկերությունը իրավունք չունի Հաճախորդի կողմից լրացված անձնականտվյալները տրամադրել երրորդ անձանց կամ վաճառել դրանք։ Ընկերությունըմիայն կարող է Հաճախորդի հեռախոսահամարը և հասցեն տրամադրելԱռաքիչին՝ Պատվերը պատշաճ առաքելու համար։ Վերջինս պարտավոր էգաղտնի պահել անձնական տվյալները և միայն օգտագործել առաքումըժամանակին տրամադրելու համար։ Բացառություն են կազմում ՀՀօրենսդրությամբ սահմանված դեպքերը, ինչպես նաև այն կողմերը, ովքերՊայմաններով որևէ գործընթացում ունեն ուղղակի ներգրավվածություն օրինակ` բանկերը, հաշվապահական ընկերությունները, իրավաբանական ծառայությունմատուցող ընկերությունները և այլն: Վերջիններս չեն հանդիսանում երրորդ կողմ՝պայմանով, որ պարտավորվում են պահպանել անձնական տվյալները մշակելուսույն կանոնները և պահպանել դրանց գաղտնիությունը, ինչպես Ընկերությանաշխատակիցները:
• Հաճախորդի իրավունքները անձնական տվյալների հավաքագրման ևխմբագրման հետ կապված
Հաճախորդն իրավունք ունի դիտել և խմբագրել Ընկերության շտեմարանումհավաքագրված իր անձնական տվյալները: Եթե հաճախորդը գրանցվում էկայքում, ապա դա կարող է արվել իր կողմից կայքի համապատասխան բաժնում: Այլապես հաճախորդը կարող է տեղեկացնել փոփոխության մասին՝ զանգելով կամհաղորդագրություն ուղարկելով Ընկերությանը։ Նամակը կամ զանգը ստանալուցհետո հնարավորինս սեղմ ժամկետներում Ընկերությունը կխմբագրի անձնականտվյալները:
• Օնյալն վճարված գումարի հետվերադարձ
Բանկային քարտերով օնլայն վճարված գումարի մասնակի և ամբողջական հետվերադարձ կատարվում է 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ Իդրամով օնլայն վճարված պատվերների գումարի վերադարձը կատարվում է 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
Օնլայն վճարված պատվերների չեղարկման կամ դրա արժեքի փոփոխության արդյունքում առաջացած գումարային տարբերությունները ենթակա են վերադարձման հաճախորդին այն եղանակով, ինչով կատարվել է վճարումը։ Հաճախորդի ցանկությամբ կամ անկանխիկ վերադարձի անհնարինության պարագայում Ընկերությունն իրեն իրավունք է վերապահում առաջացած գումարային տարբերությունները փոխանցել հաճախորդի օգտահաշվին որպես բոնուսային միավորներ։
Օնլայն վճարված պատվերի գումարի առձեռն վերադարձ կատարել չի թույլատրվում։ Կանխիկ վճարված գումարի հետ վերադարձը հնարավոր է կատարել միայն կանխիկ տարբերակով։ Հաճախորդի ցանկությամբ կամ կանխիկ վերադարձի անհնարինության դեպքում կարող է նաև փոխանցվել հաճախորդի օգտահաշվին որպես բոնուսային միավորներ։